En av deltagarna i Let's dance tvingas bryta sin medverkan i det populära programmet på grund av sjukdom. Det uppger han i TV4-programmet Efter fem.


Jansson
Det är komikern Anders Jansson som tvingas ställa in på grund av misstänkt corona.
Det känns som rätt beslut, både för mig och programmet. Men jättetråkigt såklart, ska han ha skrivit i ett mail, enligt Expressen.
Anders Jansson uppger att han inte har testat sig för corona men i samråd med läkare så har han tagit beslutet att hoppa av, då de ansett det som sannolikt att han drabbats av viruset.
Tävlingsformen gör att man bara kan skippa ett program, skriver han och uppger samtidigt att han mår bättre och bättre.

Jansson
Ekonomireporter på News55 med särskilt fokus på målgruppen 55+

Jansson
Ekonomireporter på News55 med särskilt fokus på målgruppen 55+




